wtorek, 6 stycznia 2015

lace dress


Hello! Dziś prezentuje mój łup, który dorwałam za wyprzedaży w h&m. Sukienka na fb wywołała skrajne emocje. Jedni piali, że koronka jest już nie modna w tym sezonie a drudzy, że jest świetna. Osobiście, aż tak ślepo nie podążam za modną. Jeśli coś mi się podoba i czuje, że dobrze w tym wyglądam, to jest pewnie, że to kupie. Bez względu czy to jest modne czy nie. Dla mnie to idealna propozycja na wieczorne wyjścia i romantyczne kolacje z ukochaną osobą. :)









sukienka: h&m / buty i zegarek: aldo

8 komentarzy:

  1. Modna czy nie modna, ale przepiękna :D świetnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, pięknie ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz, piękna sukienka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna sukienka

    zapraszam do mnie eskucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jest dobrze, jest bardzo dobrze :) Chyba nie zasne dzisiaj :p

    Zapraszam na forumeking.eu

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz bosko.

    OdpowiedzUsuń