niedziela, 25 stycznia 2015

white coat

Cześć! Jak mija Wam weekend ? Mój dobrze , w końcu w Warszawie pojawił się śnieg (znikome ilości ale zawsze coś ) Tegoroczna zima niestety płata figle przez co sama nie wiem jak się ubierać by nie zmarznąć/ zagrzać się. Stylizacja którą dziś Wam przedstawię wykonana została w jeden z cieplejszych dni . Płaszczyk kupiłam w super promocji, od razu się w nim zakochałam . Uwielbiam kolor biały. Pod spód założyłam nowy sweterek z H&M , myślę , że jego kolor dodaje delikatności mojej stylizacji . Kopertówką starałam się delikatnie przełamać look ;)














Płaszcz : Bershka
Sweterek : H&M
Spodnie:Stradivarius
Kopertówka: H&M
Okulary : H&M
Buty : Allegro


8 komentarzy:

  1. Świetna torebka.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super! Kopertówka to rzeczywiście świetny dodatek przy takiej spokojnej klasycznej stylizacji :-) a rurki extra, uwielbiam takie marmurkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, najbardziej podoba mi się ta kopertówka i płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paula nie zaciąga ci się ten sweterek od naszyknika?
    Stylizacja świetna na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaciąga ale fakt materiał jest bardzo delikatny i trzeba uważać :))

      Usuń
  5. Mam pytanie, czy ten sweterek można połączyć z spodniami z dziurami oraz zielona/oliwkowa parka lub szary plaszczyk
    oraz buty czarne emu.
    Prosze i odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie z dziurami hmm ciekawy pomysł . Myślę że, bardziej pasował by szary płaszcz (zależy jeszcze jaki ma krój) a jeśli chodzi o buty emu - moim zdaniem nie bardzo :))

      Usuń