czwartek, 22 stycznia 2015

winter time

Przy takiej pogodzie jaką aktualnie mamy za oknem, bardzo ciężko robi się zdjecia. My się jednak nie poddajemy i mamy dla Was kolejną propozycje stylizacji. 
Miałam mały problem z czym połączyć ten 'zimowy' sweter. Myślałam o jeansach lecz stwierdziłam, ze będzie to wyglądało zwyczajnie. Wybór padł na eko skórę i to był strzał w dziesiątkę. Dodaje pazura w połączeniu z botkami na obcasie. Oczywiście było tak zimno, że zapomniałam o torebce. Poprawię się następnym razem. :P










sweter: stradivarius / spodnie: allegro / buty: stylowe buty / zegarek: aldo / bransoletka: katherine

11 komentarzy:

  1. mialabyc stylizacja z pauli sweterkiem tym z hm !?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli kiedy mnie wiecej za 2 dni ?

      Usuń
    2. a skoro pytanie o ten sweterek to jaki paula ma rozmiar jego ?

      Usuń
  2. super zestaw , i piekne włosy :)

    mam taka propozycje dla was dziewczyny , abyscie wstawiali na stronie Fb zapowiedz posta ze zdjeciem ? co wy na to ?
    i wtedy kazdy bedzie widzial co sie u was dzieje :)

    OdpowiedzUsuń