wtorek, 10 lutego 2015

good day in winter

Witajcie po krótkiej przerwie! Szczerze powiedziawszy już stęskniłam się za prowadzeniem bloga i robieniem zdjęć. Przez ostatnie dwa tygodnie zrobiłam sobie od tego wszystkiego wolne. Jednak znowu wracam z wielką dawką energii.
Zimę mamy dosyć łagodną, więc nie trzeba zakładać na siebie 2 swetrów, dodatkowych rajstop lub legginsów pod spodnie. Co mnie niesamowicie cieszy, bo nienawidzę mrozów. Taką lekką zimę jeszcze przeżyje. Dziś mam na sobie cieplutki golf i kurtkę z i love fashion. Do tego workery z którymi ostatnio się nie rozstaje. Jak oceniacie mój zimowy look? :)















kurtka i sweter: i love fashion / buty: czas na buty / torba: stradivarius / zegarek: aldo / kolczyki: h&m

7 komentarzy:

  1. świetnie

    zapraszam do mnie http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. super, bardzo podoba mi się ta kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twój kolor włosów! ;) Jakiej farby używasz? ;)
    U mnie nowy pościak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka jest Genialna! Wyglądasz fantastycznie. Cały zestaw zdecydowanie na TAK:)

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty! :))))

    www.zloscszycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń