czwartek, 19 marca 2015

Bags

Hello wszystkim!
Pomyślałam ostatnio, że juz dawno nie było na blogu nic innego oprócz naszych stylizacji. Sama nie wiem dlaczego nie staramy się tego wszystkiego urozmaicić. Może przez to, że mamy mało czasu i różne inne zajęcia... Ale mam wielką ochotę to zmienić.
Nie wiem czy zauważyliście, ale raczej miałam bardzo mało torebek w stylizacjach. Przeważnie kupowałam jedna lub dwie i nosiłam je aż do momentu, kiedy się rozpadną. Zazwyczaj potem w ogóle ich nie zakladalam do zdjęć a przecież to jest ważna część garderoby każdej kobiety. Robiąc rundke po sklepach w Złotych Tatasach weszłam do New Looka i momentalnie mnie zamurowało - tyle pięknych toreb nigdy nie widzialam w jednym miejscu. Zaczęłam się zastanawiać jak przez tyle czasu nie zwracalalam na to uwagi i nie kochałam ich tak mocno jak butów. To się już zmieniło i chciałam Wam pokazać kilka fajnych propozycji godnych uwagi z New Looka jak i z innych sklepów. Może ktoś coś dla siebie wybierze. :)


New Look 


29,99 USD 


29,99 USD 


To zdecydowanie mój faworyt,  będę na nia polować w sklepie! 24,99 USD 


                                    24,99 USD


Mój ostatni nabytek- na fb bardzo Wam się spodobała w rzeczywistości kolor ma bardzo intensywny.

Stradivarius 


                  Mam ją, jest świetna! 119,90 zł


                                   Bershka


                 W kolorach pastelowych- 119 zl



149 zł 

Mohito


119,99 zł 


99,90 zł 


119,99 zł 


89,99 zł 


139,90 zł 


89,99 zł 


79,99 zł 


119,99 zł 

H&M (na stronie sklepu jest do pobrania zniżka jednorazowa na -25 % ) 



99,90 zł 


99,90 zł 


79,90


Parfois 


99,90 zł 


89,99 zł 


1 komentarz:

  1. Wspaniale te torebki ja choruję na torebkę z frędzlami! ;)

    OdpowiedzUsuń