sobota, 28 marca 2015

nike dunk sky

Hello! Dziś moje ulubione połączenie czyli elegancja w sportowej wersji. Idealna propozycja na sobotni spacer i wyjście ze znajomymi. Głównym elementem stylizacji są buty nike dunk sky na które polowałam już od dłuższego czasu i nigdzie nie mogłam ich znaleźć. Jeśli chodzi o snakersy uparłam się konktetnie na ten model i kupiłam ostatnią parę w swoim rozmiarze.  Przyszedł czas na frędzle - królują na wybiegach i są już chyba w każdym sklepie. Ten szał przypadł mi do gustu, bo w końcu się do nich przekonałam. Mój pierwszy wybór padł na czarną torbę ala worek, która dodaje rockowego charakteru mojej sportowej stylizacji. :)
















sweter: no name / spodnie: pull and bear / buty: sport brand  / torba: stradivarius / naszyjnik i bransoletka: h&m / zegarek: allegro

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Również 'choruję' na te nike. Sweterek jest prześliczny, kiedyś widziałam podobny w sh i do dziś żałuję, że go nie wzięłam.

    Pozdrawiam
    www.viollastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci z uśmiechem :-) A stylizacja świetna, wygoda i luz!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, idealnie do ciebie pasuje taka stylizacja <3

    KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń