czwartek, 26 marca 2015

powder skirt

Witajcie ! Od dłuższego czasu nasze stylizacje były robione przy chłodnej pogodzie. Nareszcie zrobiło się ciepło i przyjemnością było pozowanie do zdjęć.Całkiem niedawno zlikwidowano sieć sklepów River Island (bardzo ubolewam , bo ubrania były nieziemskie). Spódnicę którą mam na sobie kupiłam w tym sklepie obniżce do 70% . Nie ukrywam , że super okazja aczkolwiek będzie mi brakowało kolekcji tego sklepu. Spódniczka jest wykonana z ciekawego materiału. Ma śliczną, lśniącą fakturę. Beż długiego zastanawiania się wiedziałam , że biała klasyczna koszula będzie idealnie do niej pasować. Jeśli chodzi o dodatki to dobrałam wszystko w złocie . Torebka również posiada złote elementy :)) Życzę miłego oglądania .














Koszula : no name
Spódnica : River Island
Biżu : Parfois
Zegarek : Fossil
Torebka: H&M
Buty : Allegro

8 komentarzy:

  1. ładnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest genialna, bardzo oryginalna :) Pierwszy raz taką widzę :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódniczka! Uwielbiam wszelkie stylizacje z białą koszulą :-) Rzadko są nieudane, a Twoja jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda biel i czerń połączona z jakimś słodkim kolorem! :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: WHAT TO WEAR FOR SPRING, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń