poniedziałek, 23 marca 2015

spring coat

Witajcie w ten piękny poniedziałkowy dzień. 
Bardzo przyjemnie się budzić, gdy za oknem taka piękna i słoneczna pogoda. Poranna chandra od razu mija i wszystko chce się robić. Wiosna jest moją ulubioną porą roku, kiedy zaraz po zimie mam ochotę szaleć ze stylizacjami i porzucić ponure kolory.
Od kilku sezonów chciałam zaopatrzyć się  różowy płacz. Jednak gdzie go nie zobaczyłam to cena była kosmiczna. Wstrzymałam się z wyborem i tak o to na ostatnich wyprzedażach znalazłam idealny, przeceniony na 119 zł (potem jak się okazało były jeszcze tańsze za ok 80 zł ). Buty sportowe zrobiły się ostatnio bardzo modne i coraz częściej widzę je zamiast szpilek do stylizacji.

P.S. Na Facebooku ogłosiłyśmy konkurs - do wygrania białe getry KLIK 


















płaszcz i spodnie: bershka / bluzka: kappahl / buty: rebook / torebka: ccc / okulary: parfois / naszyjnik: h&m

9 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi sie twój płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk jest genialny, ja dorwałam bardzo podobny tyle, że miętowy na sheinside i nie mogę się doczekać kiedy listonosz zawita do mnie z paczką :D
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja! :)
    ps jaki to model butów?

    OdpowiedzUsuń