czwartek, 2 kwietnia 2015

boston

Witajcie! Wczoraj przygotowywałam kolejne rzeczy do sprzedania i natknęłam się na zdjęcia jeszcze z wakacji. Okazało się, że mam sporo stylizacji, które nie pojawiły się jeszcze na blogu. W takim razie nadrabiam zaległości. :P

Sprzedam spódniczkę ze zdjęcia - rozmiar xs ,  nowa z metkami ! Sprzedaje za tyle ile kupiłam - 45 zł 
Chętne osoby niech piszą na : phantasymore@gmail.com lub na Facebooku







bluzka: światowe marki / spódnica: pull nad bear / buty i zegarek: aldo

5 komentarzy:

  1. Świetne połączenie, bardzo mi się podoba spódniczka i bluzeczka - bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute skirt :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka i bluzka Świetna! I uwierz mi nie wpadłabym na takie połączenie, a wygląda Super!

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny look, bardzo fajna kolorystyka; spódniczka świetna, ma słodki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń