poniedziałek, 27 kwietnia 2015

camo

Poniedziałek zaczęłam od leniuchowania przy filiżance kawy- w końcu chwila dla siebie. Jest to idealna okazja żeby się zastanowić i zaplanować dokładnie swoje wakacje. W tym roku wybrałam Hiszpanie i już odliczam dni do wyjazdu!
Jeśli chodzi o dzisiejsza stylizacje, to znowu miała być wygodna. Legginsy moro to totalna nowość w mojej szafie i szczerze powiedziawszy zawsze unikałam tego wzoru, chociaż sama nie wiem czemu. Idealnie komponuje się z białą bluzą.













bluza: h&m / legginsy: światowe marki / buty: allegro / okulary: h&m

8 komentarzy:

  1. Zdjęcia na siedząco powalają, są super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look! Sama poluje na spodnie moro!
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buciki. śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja! Uwielbiam moro :) No i ten kolor szmineczki - mega Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń