czwartek, 14 maja 2015

Sale closet

Hej wszystkim! Od rana próbuje robić wiosenne porządki i tak naprawdę utknęłam na segregowaniu ciuchów w szafie. Dziś wieczorem pojawi się wyprzedaż na fan page. Bardzo proszę pomóżcie mi się tego wszystkiego pozbyć! Obniżyłam ceny jak tylko się dało - normalnie pół darmo ! :)

P.S. spodnie ze zdjęcia również są do sprzedania - rozmiar xs/s (piszcie na phantasymore@gmail.com) 












bluzka: światowe marki / sweter; pull and bear / spodnie: no name / buty; stylowe butki / zegarek: aldo 

6 komentarzy:

  1. świetny zestaw <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra połaczenie! :) a buty mistrzostwo :) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny zestaw i bardzo inspirujący blog! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne moro ;)
    Mam pytanie z czym połączyć szorty moro nie nam pomysłu na nie jak i elegancko i sportowo ;( byłabym wdzięczna za odpowiedz ;#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że fajnie by wyglądały z czarnym lub białym topem. Do tego sportowe buty i złoty łańcuch :)

      Usuń
  5. sweter ma cudowny kolor :) bardzo mi się podoba ten set !

    OdpowiedzUsuń