wtorek, 12 maja 2015

Kiabi

Hej! Przepraszam za chwilową nieobecność ale jak już pisałam na funpage'u miałam komputer w naprawie i niestety nie miałam dostępu do zdjęć :( Anyway komuter jest już zdrów więc mogę działać :D Jakiś czas temu razem z Klaudią byłyśmy na Evecie Kiabi (otwarcie pierwszego sklepu w Polsce) , bawiłyśmy się cudownie. Organizatorzy Eventu bardzo się postarali i zadbali o swoich gości :)) Każdy uczestnik imprezy otrzymał bon do wykorzystania w ich sklepie w Blue City . Ja wykorzystałam to na bluzkę , którą widzicie teraz w poście oraz sukienkę (niedługo efekty ) Bluzka niby prosta ale wywołała na mnie ogromne wrażenie , pudrowe kolory to coś co uwielbiam , dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok tej bluzeczki ;) Przyznam , że nie jestem najlepszym zawodnikiem w chodzeniu na wysokim obcasie a że lubię stawiać sobie wysoko poprzeczkę postanowiłam kupić sobie koturny. Są super wygodne i pięknie wyglądają na nodze :)









Bluzka : Kiabi
Spodnie : Pull&Bear
Biżu : Parfois
Koturny : Parfois

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz