niedziela, 14 czerwca 2015

gladiators

Witajcie! Po dłuższej przerwie mam okazję przedstawić Wam się w nowej odsłonie. Długo myślałam nad zmianą koloru , nie wiedziałam czy blond będzie mi pasował . Przez tydzień nie mogłam się przyzwyczaić ale przyznam , że z dnia na dzień jest coraz lepiej :) Tak to jest kiedy przez długi czas przyzwyczai się do czegoś - czarne włosy towarzyszyły mi przez parę lat :) Nawiązując do mojej stylizacji , ostatnimi czasy gladiatorki stały się bardzo rozchwytywanym obuwiem. Jednocześnie są eleganckie, super łączą się ze zwiewną odzieżą  oraz do bardziej luzackich rzeczy (wiem , bo sama testowałam). 
Sandałki te zauważyłam już spory czas temu , pojawiły sie one w nowym katalogu Parfois. Czekałam cierpliwie aż w końcu pojawiły się stacjonarnie. Są bardzo wygodne, świetnie dopasowują się do łydki :) Aby uwydatnić wdzięk tych bucików założyłam proste szorty na wysoki stan oraz zielony płaszyk , który ostatnio towarzyszył mi na evencie Kiabi :)








Płaszcz : Bershka
Szorty: H&M
Biżu: Parfois
Sandałki : Parfois

5 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyglądasz ;) sandałki boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, świetne te gladiatorki! Idealnie pasują do narzutki :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mobile mix #four - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem lepiej Ci w ciemnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny zestaw!!! A na punkcie butów oszalałam <3

    OdpowiedzUsuń