poniedziałek, 8 czerwca 2015

swimsuits

Witajcie w poniedziałkowy dzień.

Od kilku dobrych dni zaczęłam intensywnie przygotowywać się do wyjazdu. Jestem strasznie zapominalska i planowanie tego co zabieram muszę zacząć dużo wcześniej. Zapewniam, że już nie raz nie miałam w co się ubrac przez moje pakowanie w ostatniej chwili. Najważniejszym punktem w mojej liście był kostium kąpielowy. Co roku zawsze mam z tym problem, bo nie wiem jaki chcę i który będzie idealny. Chyba najlepiej jest go kupić w sklepie stacjonarnym a nie przez internet, gdzie zawsze można przymierzyć czy dobrze leży. 
Moje poszukiwania zaczęłam od h&m i jak zwykle się nie rozczarowałam. Wybrałam dwa takie same modele w kolorze białym i czarnym. Cenowo też wypadły bardzo atrakcyjnie, bo jedna część od kostiumu kosztowała tylko 19,90 zł !















kostium: h&m / spodnie: pull and bear / buty: deezee / koszula: stradivarius / naszyjnik: h&m

9 komentarzy:

  1. Wow, świetna stylizacja, megaa mi się podoba! I dziewczyno jaka Ty masz figurę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój wyraz twarzy sprawia, że się ciebie boję. Weź się czasem uśmiechnij xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo seksownie wyglądasz. Masz idealne ciało.

    OdpowiedzUsuń