środa, 12 sierpnia 2015

Dea Atelier


Od jakiegoś czasu moje włosy są trudne do ułożenia. Stały się suche, zaczęły wypadać, zrobiły się szorstkie i do tego końce zaczęły się strasznie kruszyć. Przy takich problemach zapuszczenie włosów stało się totalnie niemożliwe.  W zeszłym tygodniu postanowiłam zregenerować trochę moje włosy i wybrałam się do salonu fryzjerskiego Dea Atelier. Zabieg odbudowujący włosy "Eliksir Młodości '', który mi zaproponowano jest innowacyjnym systemem pielęgnacyjnym dostarczającym włosom elementów, których potrzebują aby opóźnić proces starzenia i widocznie je odmłodzić.  Mało tego! Moje włosy już od razu stały się miękkie i odżywione a kondycja końcówek znacznie się poprawiła! Teraz muszę zacząć dbać bardziej o włosy, żeby były cały czas nawilżone.
Naprawdę polecam ten salon, jakość gwarantowana! 



















fot. Paweł Suchenek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz