poniedziałek, 24 sierpnia 2015

gray tulle

Witajcie na początku tygodnia!
Mam nadzieje, że weekend Wam dobrze minął i każdy znalazł choć chwilę dla siebie i najbliższych. 
Ja ostatnio mam dużo spraw na głowie i ledwo się ze wszystkim ogarniam. 

Przygotowałam romantyczny look z tiulową spódnicą od New Dress. Biały t shirt dobrze  komponuje się z dołem. Warto go mieć w swojej szafie, bo pasuje niemal do wszystkiego.  
Właściwie zdałam sobie sprawę, że Paula jakiś czas temu prezentowała podobny zestaw (zobaczcie sami - KLIK ).
Tak czy siak, to chętnie skorzystam z tej stylizacji, gdy będę planowała pójść na randkę ze swoim facetem. Mam nadzieje, że również się przekonacie co do tiulu ponownie, bo on nie tylko dobrze wygląda na pannie młodej i na weselu. 

A co myślicie o połączeniu jej z trampkami i jeansowa kurtka? 
Musze wypróbować ten pomysł, bo modą trzeba się bawić!  ;) 



















bluzka: h&m / spódnica: new dress / buty: deezee / torebka: h&m / naszyjnik: stradivarius 

11 komentarzy:

  1. WOW! Jestem pod wieeeelkim wrażeniem! <3
    Genialna stylizacja! Przepięknie wyglądasz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie stylizacje;) jest pięknie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo piękno ! Stylizacja genialna, jestem zachwycona *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz, makijaż dopracowany, włosy na tip top, stylizacja boska, widać że włozyłaś w to wszystko dużo serca ;)
    Zostaje na dłużej , dodaje do obserwowanych .
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyglądasz ;) cudowna tiulówka i koszulka ;) u mnie na blogu dzisiaj też outfit z tiulówką :D

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka podoba mi się,
    Ładne zdjęcia ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo, romantycznie i z klasą :) bez wahania ubrałabym się tak na randkę z ukochanym !

    OdpowiedzUsuń