poniedziałek, 10 sierpnia 2015

heat


Witajcie po krótkiej przerwie. 
Musiałam kilka ostatnich dni poświęcić na regeneracje, ponieważ ostatnio miałam strasznie mało czasu dla siebie. Zresztą od niedawna u nas jest jest tak gorąco i duszno, że nic się nie da zrobić a w szczególności zdjęć. Bez klimatyzacji lub wiatraka bardzo ciężko wytrzymać. Chyba nie tylko ja jestem przerażona falą upałów u nas, lecz i tak je wole od zimy! Żeby nie było. :P
 

Przy takiej pogodzie ciężko wybrać taki strój żeby czuć się komfortowo i nie przyklejać się do ubrań.
Letni kombinezon bez ramiączek wydaje się być idealnym rozwiązaniem. Jest bardzo przewiewny i wygodny a przede wszystkim ładnie sie prezentuje. :) 
Sandałki dopasowałam do kupionej ostatnio z wyprzedaży torebki (34 ,90 zł! ) 












kombinezon: światowe marki / buty: parfois / torba: stradivarius / bransoletki: sinsay / okulary: h&m

5 komentarzy:

  1. Świetny kombinezon, chociaż czarny kolor na takie upały to kiepskie rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście nie przeszkadza czarny kolor w upał :P

      Usuń
  2. cudownie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kombinezon ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka cudowna ! kombinezon na upalne dni - to jest to :)

    OdpowiedzUsuń