piątek, 20 listopada 2015

escape




 Od kilku dni uparcie wyczekuje momentu, kiedy nie pada i można wyjść na zdjęcia. 
Już nawet wydawało mi się, że ta chwila nadeszła, gdy nagle burza i wiatr  ułożyły mi fryzurę przypominającą mopa do podłogi więc musiałam pędzić z powrotem do domu. To była jedna z tych najszybszych sesji, ale z efektu jestem nawet zadowolona. Mimo deszczu jednak udało sie uchwycić ostrość.







kurtka: bershka / bluzka: stradivarius / spódnica: h&m / buty: deezee / kolczyki: glitter

8 komentarzy:

  1. seksowna :) mam tą kurteczkę, wy haczyłam ją na allegro za 70 zł :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Ci się okazja trafiła! ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. fajna kurtka lecz połaczyłabym ją z botkami w tym zestawiebiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. też czekam na taki moment :) super look ! spódniczka bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie, zgrabnie i bardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie miałaś rajstopy na tych zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń