wtorek, 3 listopada 2015

girly






Czas już wrócić do blogowania. Dopadła mnie grypa i przez ostatnie 1,5 tygodnia byłam wyjęta z życia. Na szczęście już jest dobrze i mogę nadrobić zaległości. :))))


To chyba mój ulubiony outfit. Prosta jeansowa spódnica, zwykła szara bluzka na długi rękaw, torba z frędzlami i czarne kozaki za kolano. Niby całkiem normalna stylizacja, ale jednak czułam się w niej naprawdę dobrze! Minimalizm coraz częściej gości w moich strojach.
Muszę jeszcze wspomnieć, że spódnicę kupiłam online za 45 zł przecenioną ze 129 zł !!  A co do butów to są naprawdę wygodne i do tego pięknie podkreślają nogi. :)

Macie już swoje idealne kozaki na ten sezon?













bluzka i spódnica: h&m / buty: stradivarius / torba: stradivarius / naszyjnik: apart

10 komentarzy:

  1. Ja czekam na moje idealne kozaki :)
    Przepięknie się prezentujesz, bardzo podobają mi się takie spódniczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno kupowałam spódnice? Fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam ją tydzień temu, ale była ostatnia sztuka na stronie. W sklepie stacjonarnym na pewno jeszcze są.

      Usuń
  3. cudownie wyglądasz:) śliczna spódnica;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, ta spódnica jest naprawdę świetna !

    OdpowiedzUsuń
  5. po tym poście chyba zostanę fanką tego typu i poluję na podobną ! :) cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne połączenie, a spódnica i jej krój , boskie, mega podkreślają figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mi się się podoba taki zestaw :-) ja jestem twarda i nie dałam się skusić na kozaki za kolano... mam za dużo innych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko i seksownie.

    OdpowiedzUsuń