poniedziałek, 7 grudnia 2015

Irresistible Me




Witajcie na początku tygodnia!
Dziś chciałam Wam pokazać jaką paczkę dostałam od Irresistible Me
Dokładnie są to naturalne włosy clip in/on. Zawsze marzyłam o miękkich, długich włosach, które będą się dobrze układać. Dzięki tej firmie mogę mieć swoją idealną długość. :)
 Mój wybór padł na Silky Platinium Blonde 22 inches, 200 g. Kolor idealnie wtapia się w moje włosy. Sama używam farby Garnier 110, pisze o tym co jakiś czas, ponieważ na ten temat dostaje bardzo dużo  pytań.
Cóż mogę więcej powiedzieć, włosy są fantastyczne jakościowo i polecam każdej, która pragnie czuć się wyjątkowo. Oczywiście trzeba o nie dbać tak jak o normalne włosy i nie przesadzać z gorącą temperaturą jeśli chodzi o prostowanie i lokówkę.













3 komentarze:

  1. ładnie Ci w takich długich włoskach :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne , ja jednaak jestem za swoimi naturalnymi :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń