środa, 6 stycznia 2016

photo




Muszę przyznać, że dawno nie robiłam sobie sama zdjęć ze statywu. Kiedyś to było na porządku dziennym, kiedy ćwiczyłam na sobie światło i ustawienia na aparacie, tak żeby ciągle uczyć się nowych rzeczy. Ciężko jest robić zdjęcia, gdy się nie ma pilota do samowyzwalacza i kiedy statyw ledwo co stoi (nie wiedząc dlaczego), ale dałam rade! Proszę, nie patrzcie na tło. Fotki testowe, tak może żeby sobie trochę poprzypominać jak się to robi.

P.S. Może któraś z Was chciała wpaść do mnie na sesje? Pomożecie mi się trochę zmobilizować, bo to w końcu moje kolejne postanowienie noworoczne. :)
Chętne niech piszą na phantasymore@gmail.com 
(Chociaż jedna niech się zlituje :P)





top: h&m / narzutka i okulary: dressin  / spodnie: h&m

5 komentarzy:

  1. Masz świetną figurę! I pasują Ci takie włosy, piękne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna narzutka ;) a zdjęcia wyszły Ci rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło! ;) Pięknie wyglądasz!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń