czwartek, 14 stycznia 2016

recenzja podkładów





Jakiś czas temu skorzystałam z promocji '2 w cenie 1 ' w Rossmanie i zaopatrzyłam się w kilka kosmetyków. Była to świetna okazja, by zrobić sobie mały zapas i przetestować nowości. 
Na pierwszy ogień poszły fluidy. 

Podkład jest dla mnie bardzo ważnym elementem codziennego makijażu, ponieważ ostatnio nie mam idealnej cery i próbuje zatuszować wszystkie niedoskonałości. Dlatego zazwyczaj wybieram matowe, które mają dobre krycie. Jednak przy takiej promocji nie mogłam przejść obojętnie i postanowiłam zaryzykować i wybrać coś czego jeszcze nie używałam.  

Do mojej jasnej karnacji wybrałam: 
  • BOURJOIS N52
  • LOREAL N.2

Po ok mięsiecznym stosowaniu w końcu jestem w stanie napisać o nich coś więcej. 


 BOURJOIS N52


Staram się nie kupować nieprzemyślanych rzeczy i dlatego przed zakupem zrobiłam sobie małe rozeznanie w internecie na temat tego podkładu. Przeczytałam o nim same pozytywne opinie.
Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się na mojej cerze. Szczególnie, że jest to fluid roświetlający a takiego nigdy nie używałam. 
Przy pierwszych stosowaniach miał delikatną konsystencje, lekko krył i rozświetlał twarz. Dobrze się rozprowadzał ale tylko za pomocą pędzelka. 
NIESTETY jak się okazało jestem na niego uczulona. Wyskoczyły mi czerwone plamy, których ciężko było mi się pozbyć i musiałam odstawić ten produkt. 
Nie był idealny, zdecydowanie wole matowe podkłady, ale jednak tego trochę mi szkoda.


LOREAL N.2

 
 

Przy poprzednim fluidzie trochę się zawiodłam i z obawą wypróbowałam drugi, ale tym razem z firmy Loreal. Wcześniej używałam innego podkładu z tej marki,  lecz niestety przestali go już produkować. 
Na szczęście nie potrzebnie się bałam, bo nowy fluid jest idealny!
Ładnie się wtapia w skórę i daje świetne wykończenie makijażu w połączeniu z pudrem.
 Cóż mogę jeszcze dodać.. na pewno jest wart swojej ceny i pewnie dokupię sobie następną buteleczkę, gdy tą już zużyje. 
Chyba znalazłam swój podkład numer 1! Co mnie bardzo cieszy. ;)) 

 








1 komentarz: