poniedziałek, 11 stycznia 2016

warm winter




Jestem wielką fanką butów, ale w tym sezonie ograniczyłam się tylko do dwóch par. Kozaki za kolano i botki na obcasie. Uważam, że pasują do wszystkiego, są wygodne i raczej nie ma sensu mieć 150 par i tak chodzić w jednej lub dwóch. 







 http://www.newdress.com/women-knitted-stripe-casual-loose-pullover-thick-sweater-outwear-tops-2-colors-p-16564.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia323

 http://www.newdress.com/women-knitted-stripe-casual-loose-pullover-thick-sweater-outwear-tops-2-colors-p-16564.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia323 


 http://www.newdress.com/women-knitted-stripe-casual-loose-pullover-thick-sweater-outwear-tops-2-colors-p-16564.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia323

płaszcz: bershka / sweter: new dress / spodnie: h&m / buty: lasocki / torba: stradivarius / kolczyki: glitter

14 komentarzy:

  1. świetnie

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) śliczny masz płaszcz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz;) i świetny sweterek:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jasny płaszcz :) sama w tym roku polowałam na podobny, świetny trafiłam w hm jednak musiałam go skrócić :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zestawienie kolorystyczne. pauje do Ciebie

    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje, dorwałam go na wyprzedażach w tamtym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny ten sweter!! :-) ja też mam mało butów bo tak je lubię że ciągle chodzę w nich a jak bym miała jeszcze ze dwie pary to jestem pewna, że leżały by bezczynnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam całą szafę butów, ale stwierdziłam, że i tak we wszystkich nie chodzę :( więc teraz mam tylko dwie pary na ten sezon

      Usuń
  8. Hej, wszystko swietnie. W dalszym ciagu moj ulubiony blog. Tak trzymac.
    Szkoła tylko, ze rozdzielczość zdjęć zydecydowanie słabsza niż wcześniej.
    Mam nadzieje Klaudio, ze niedługo to poprawisz ��
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdzielczość od początku bloga jest taka sama.. przynajmniej u mnie, bo nie widzę żadnej różnicy .. :( Ale dzięki , postaram się ogarnąć temat.

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz, taki delikatny zestaw ;) Kolor płaszczyka jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, botki i płaszczyk są bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń