poniedziałek, 15 lutego 2016

Test olejków do włosów





    Postanowiłam zrobić krótką recenzje na blogu o          olejkach do włosów,  bez których nie wyobrażam                           sobie codziennej pielęgnacji. 
    W ostatnim czasie testowałam trzy ojelki i niżej.                   napisałam kilka słów o każdym z nich. 




    L'oreal Tecni.art Liss Control - serum                        wygładzające 

   
       Marka Loreal ostatnio stała mi się bardzo                      bliska, bo używam większości kosmetyków 
            z tej firmy. Od płynu do demakijażu po 
                            podkład do twarzy. 
             Jeśli chodzi o moje włosy to również                               wybrałam Loreal i się nie zawiodłam. 
  
    Serum Loreal na tą chwilę jest dla mnie numerem 
    jeden spośród wszystkich olejków, które                        testowałam. Idealnie wygładza włosy i chroni je                 przed wilgocią. Nadaje połysk i miękkość. 
     Dzięki nim moje włosy już się tak nie puszą.                 Nakładam go zaraz po wymodelowaniu fryzury.            Podpatrzyłam go u mojej fryzjerki i nie żałuję                                                     zakupu! 
  Jestem tylko ciekawa jakby się sprawdził z całą          serią z tej linii. Ale jakby efekt był tak jak olejek to 
   na pewno moje włosy wyglądały by jak z salonu                                         fryzjerskiego. 
                 



Wella SP System Professional  
Luxe Oil - delikatny eliksir odbudowujący

Wygrałam go w konkursie na instagramie. Bardzo mnie to ucieszyło, bo miałam ochotę sprawdzić inną markę niż Loreal. 
W składzie eliksiru Wella znajdują się trzy olejki: 
  arganowy,  migdałowy i jojoba. Połączenie olejków          wnika głęboko w strukturę włosa, tak aby móc                 zmienić ją od środka oraz chronić kreatynę. 
       Włosy stają się gładkie i puszyste,  kondycja                       poprawia się już po pierwszym użyciu. 

        Jestem jak najbardziej na tak i chętnie po                   skończeniu tego pierwszego będę mogła go dłużej                                  przetestować. 




   Olejek Loton Spa & Beauty Oil Therapy                    Argan - olejek arganowy 

  Przeznaczony jest do bezpośredniego stosowania 
  na włosy oraz ciało. Włosom przywraca gładkość i               naturalny połysk oraz moc i sprężystość. 
    Olejek  arganowy sprawia, że włosy są miękkie i            delikatne.  Loton Spa & Beauty Argan nie zawiera          parabenów, silikonów, alergenów i składników                                  pochodzenia  zwierzęcego. 
     Na moich włosach bardzo dobrze się sprawdza. 
    Po stosowaniu są gładkie i ładnie się układają. 

  Tak jak pisalam wyżej,  najlepszy jak dla mnie jest       serum z Loreal. Ale jestem jak najbardziej otwarta 
     na testowanie nowych produktów do włosów.  :) 


1 komentarz:

  1. pierwszy raz spotykam się właśnie z tymi olejkami :)

    OdpowiedzUsuń