czwartek, 11 lutego 2016

vest




W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać co kupiłam na ostatnich wyprzedażach. Oczywiście zaopatrzyłam się w sporą ilość ubrań chyba na każdą okazję. Podkreślam, że robiłam tylko przemyślane zakupy!! 

W sieciówkach typu Bershka i Stradivarius kupuje przeważnie tylko na wyprzedażach. Zazwyczaj wszystko można wtedy kupić za pół ceny lub nawet za mniej. Nie lubię ostatnio przepłacać za ubrania, wole poczekać i mieć więcej za dużo mniej. Czyżby wyleczyłam sie z zakupoholizmu?  


bluzka (obecna kolekcja 44,90zł), kamizelka (sale 79,90), torebka (35,90): Bershka
spódnica (36,90) : Stradivarius / kolczyki (5 zł !!): H&M / buty: Lasocki









2 komentarze:

  1. super wyglądasz:) świetną masz kamizelkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie i seksownie.

    OdpowiedzUsuń