czwartek, 17 marca 2016

moat




Witajcie! Trochę mnie tu ostatnio nie było, ale dlatego, że brak mi na wszystko czasu. Pracuje intensywnie nad kilkoma rzeczami, ale o tym wkrótce! Na tą chwilę chcę nadrobić zaległości na blogu. 
Dziś stylizacja na co dzień a w sobotę post z dodatkami do domu, które ostatnio nabyłam. :))

P.S. Bluza ze zdjęcia jest na sprzedaż. Kupiłam ją za 139 zł i założyłam ją tylko na te zdjęcia! Jest w stanie idealnym. Sprzedam za 60 zł , rozmiar xs.







bluza: shopping center / spodnie i torba: stradivarius / buty: deezee / biżuteria: h&m

4 komentarze:

  1. trochę niekorzystnie opinają spodnie, ja postawiła bym na czarne legginsy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w kobalcie!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: sypialnia z marzeń - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie Ci w takim intensywnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń