poniedziałek, 16 maja 2016

superstar




Muszę przyznać, że powrót do lat '90 jest dla mnie dosyć sentymentalny. To co, modne było tyle lat temu, znowu pojawia się w tegorocznych trendach. Kto w tamtych czasach nie miał superstarów! 
Ja je miałam i nosiłam do momentu, aż się zniszczyły. Pod koniec przestały mi się kompletnie podobać i obiecałam sobie, że ich już nigdy nie kupię. 
Raczej nie jestem konsekwentna, bo niedawno zakupiłam sobie takie same. Wtedy jeszcze nie zwracałam uwagi, że chodzi w nich pół Warszawy. No nic, widocznie każdy chcę być na topie i nosić to co, jest modne. Te buty obowiązkowo powinny się pojawić w naszej szafie!

Kolejną rzeczą, która była modna x lat temu to - bomber.  Broniłam się rękami i nogami, że nie będę tego teraz nosić, oczywiście do momentu, gdy zobaczyłam w sklepie sprzedawczynie, która miała tą kurtkę na sobie. Musiałam przymierzyć i się zakochałam.
Teraz wiem dlaczego, bomber jest aktualnym hitem i jest prawie w każdym sklepie! Świetnie się prezentuje i będzie idealny na ten sezon. ;)
















bomber, spodnie: stradivarius / bluzka: bershka / buty: eastend / bransoletka: mohito

4 komentarze:

  1. Tył bomberki mnie totalnie urzekł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fenomenalnie!

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń