środa, 8 czerwca 2016

SOUFEEL



W dzisiejszym poście chciałam pokazać bransoletkę od SOUFEEL. Całość jest wykonana z czystego srebra. Wyglądem przypomina bransoletkę z Pandory, jednak SOUFEEL jest bardziej atrakcyjna cenowo. Przesyłka szła do mnie ze Stanów, ale mogę się pochwalić, że dostałam ją w błyskawicznym tempie!
Przy zamówieniu powyżej 50 $ możecie mieć darmową wysyłkę a do tego można wszystko zwrócić przez 365 dni od odbioru. Gwarancja ważna jest tylko przez cały rok. 

Jak widać na zdjęciach, całość pięknie się prezentuje. Wszystko było dokładnie zabezpieczone i spakowane. Nie ma tutaj mowy o żadnych komplikacjach przy wysyłce, bo paczka jest z nr nadania. 
Jeśli zdecydujecie się na te cudo, to koniecznie zmierzcie rozmiar nadgarstka i dodajcie do niego 1,5-2 cm.
Nie ukrywam, że najbardziej urzekło mnie to, że można było wybrać sobie charms z wybranym przez siebie zdjęciem. Zdecydowałam się na zdjęcie mojego pieska. :)) 

Dodatkowo mam dla Was zniżkę, wpisując kupon BLOG5 otrzymacie 5% zniżki do zamówienia. 


Oczywiście służę pomocą, jeśli ktoś będzie miał problem z zamówieniem ze strony SOUFEEL.









Tutaj podaje link do moich charmsów:

Brancelet: KLIK  (17cm)

1 komentarz: