poniedziałek, 31 października 2016

autumn





Hello! 
Lubię jesień nie tylko za ładne widoki, ale również za to, że można nosić swetry. Najbardziej uwielbiam te duże, rozciągnięte i ciepłe - najlepiej typu oversize. 
 Co roku moja kolekcja wzrasta o nowe modele. Tym razem do moich łask dostał się ten z h&m. Idealny, żeby schować go pod ciepły kożuszek. 
Ale apropo... 
Podobny widziałam w poprzednim sezonie zimowym w Zarze. Był dużo droższy od tego co mam na zdjęciach i niestety został szybko wyprzedany, więc nie zdążyłam go kupić. Albo i stety, bo znalazłam o połowę tańszą wersje w h&m. Jest cały ocieplany od wewnętrznej strony i na razie sprawdzą się przy panującej pogodzie.

 








kurtka, sweter- h&m/ spodnie, okulary: mango / buty: stradivarius

6 komentarzy:

  1. bardzo ładny ten sweter :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam podobny i znalazłam w ciuszku, także swoją zdobycz uważam za bardzo udaną :)
    Świetny sweterek, też bardzo lubie takie oversize. Najlepiej sie takie nosi :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter wymiata :) Jest genialny :) Boska stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie w kozakach i obcisłych jeansach wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń