wtorek, 11 października 2016

primark




 Niedawno byłam w Londynie i pierwszy raz wybrałam się do sklepu Primark. Słyszałam dosyć sporo opinii, że jest tam bardzo tanio. No i faktycznie mieli racje. Wbiłam do sklepu dosłownie chwilę przed odjazdem na lotnisko, wzięłam bluzę do ręki i pobiegłam do kasy. Przez to, że miałam tak mało czasu na zakupy to czuje lekki niedosyt. Dlatego zaplanowałam kolejną podróż do Londynu i nadrobię zaległości. :))
  
P.S. W tym tygodniu pojawi się jeszcze post o Londynie i o tym jak spakować się na weekendowy wyjazd.















bluza: primark / spodnie: h&m / buty: deezee / torebka: mohito

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie połączenia! Genialnie wyglądasz! I te czerwone szpilki *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. te krwiste dodatki pasują tutaj idealnie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! lubię połączenie sportowej bluzy i kobiecych szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja extra szpileczki i bluza do tego wycierus super luzik uwielbiam takie połączenia

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bardzo kobieca stylizacja a te szpileczki dodają całości mega uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Always a fan of the jeans and heels look! :)

    Very stylish! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń