wtorek, 29 listopada 2016

best cosmetics


Nie pamiętam czy o tym już mówiłam, ale strasznie nie lubię kupować nowych kosmetyków. Chociaż czasem jest to dla mnie konieczność. Moja skóra szybko przyzwyczaja się do danego produktu przez co krem lub fluid przestaje spełniać swoje funkcje i muszę szukać nowych zamienników. Chociaż wolałabym stosować jedną markę w nieskończoność.
Dlatego postanowiłam opisać te najlepsze dla mnie. Na pierwszy ogień idzie krem z Ziaja.



Moja pielęgnacja twarzy nie jest zbyt skomplikowana. Nakładanie kremu dla mnie to podstawa i codzienny rytuał. Z racji tego, że mam bardzo suchą skórę to muszę ją ciągle nawilżać. Chociaż wybranie odpowiedniego kremu wiąże się z nie lada wyzwaniem, ponieważ większość kosmetyków do twarzy mnie po prostu uczula. Znalazłam w końcu idealny - krem arganowy z Ziaja. Jest bardzo wydajny, dobrze nawilża i co najważniejsze - nie uczula mnie! Jak widać nie zawsze trzeba płacić kupę kasy za dobre kosmetyki. Dałam za niego około 7 zł. Może na zdjęciu nie widać, ale jest to duże opakowanie. Mam nadzieje, że będzie mi służył na długo, długo. 


3 komentarze: