piątek, 4 listopada 2016

nowości kosmetyczne



Niedawno w Rossmannie była promocja na kosmetyki do twarzy na -49%.
 Bardzo lubię takie zniżki, gdyż zawsze wtedy uzupełniam sobie kosmetyczkę i testuje nowe produkty. Dlatego przygotowałam post o nowościach, które nabyłam w sklepie. :)




Loreal Infallible Sculpt Palette Contouring 
Jest to paletka do konturowania twarzy. Bardzo długo się nad nią zastanawiałam, ale z racji tego, że była w promocji postanowiłam ją kupić. Fajne jest to, że jest instrukcja jak nakładać produkt. 
Nie jestem specem od konturowania, dlatego ulotka jest bardzo przydatna. Wybrałam odcień 01- Light/Medium.




Revlon Colorstay 150
Matowy podkład wyjątkowo trwały i bardzo kryjący do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Bardzo łatwo się rozprowadza. Jednak używanie tego fluidu na co dzień nie jest dla mnie dobrym rozwiązaniem, bo jest dosyć ciężki. Przez to skóra zrobiła się sucha i teraz doprowadzam ją do ładu. Niestety moja twarz jest bardzo wrażliwa na podkłady. Do końca z niego nie zrezygnuje, bo przyda się na imprezy i sesje. :)


Loreal Infallble 24h Matte 
Jest to nowa wersja podkładu matującego. Wracam do niego drugi raz z racji tego, że nie znalazłam nic lepszego. Fluidu używam na co dzień, jest lekki i dosyć długo utrzymuje się na twarzy. Co najważniejsze nie mam po nim problemów ze skórą. Buzia się nie świeci, brak efektu maski a na tym najbardziej mi zależy.


Loreal Glam Bronze
Podwójny puder brązujący składający się z dwóch odcieni- jaśniejszego i ciemniejszego. Bronzer nadaje skórze naturalny, opalony odcień (można go stosować na całą twarz), natomiast rozświetlacz pozwala wymodelować twarz światłem i podkreślić kości policzkowe. Dzięki temu każda kobieta będzie wyglądać tak świeżo, jakby właśnie wróciła z wakacji. Opakowanie zawiera lusterko i wygodny aplikator. Dla mnie spisuje się rewelacyjnie. Kolejny ulubiony produkt.



Wibo Glamour Shimmer 
Skusiłam się na ten produkt z racji tego, że słyszałam o nim dosyć dobre opinie. Jest to rozświetlacz do twarzy, który nadaje bezbarwny blask. Tworzy świetliste wykończenie makijażu.
Jeśli chodzi o moją opinie, to dla mnie jest taki sobie. Niestety długo nie utrzymuje się na twarzy, przynajmniej nie zauważyłam jakiś super efektów. Jedyne plusy to takie, że łatwo rozciera się na twarzy i nie pyli się. Raczej dalej będę szukać idealnego rozświetlacza a tego będę używać, aż się nie skończy. Bo nie lubię marnować kosmetyków


 Loreal Lumi Magique
Mam mieszane uczucia co do tego korektora. Średnio kryje cienie pod oczami. Po kilku godzinach efekt stopniowo znika. Zalety to na pewno ładne opakowanie i fajnie rozświetla skórę. Produkt jak dla mnie tylko do testowania przy promocji z racji na wysoką cenę, której nie jest wart. Zauważyłam drażniący zapach, który trochę podrażnia oczy.


Loreal Infallible 24 h Matte Powder
 Długotrwały puder matujący w kamieniu. Zapobiega błyszczeniu i daje efekt matu bez wysuszania skóry. Opakowanie z lusterkiem i gąbką.





Może macie swoje opinie i przemyślenia na temat tych wszystkich kosmetyków? Bardzo jestem ich ciekawa! Być może po dłuższym testowaniu bardziej przekonam się co do niektórych produktów.

1 komentarz:

  1. Bardzo przydatny post. Dzięki !
    Kocham revlon
    pozdrawiam
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń