piątek, 30 grudnia 2016

lookoftheday





Jutro mamy Sylwester i jest to kolejna niepowtarzalna okazja dla każdej z nas, żeby wyglądać jak milion dolarów. Wiem, że większość z Was nie wyobraża sobie tego wieczoru bez cekinów i różnych świecidełek. Sama co roku również tak uważałam i wybierałam sukienkę tak święcącą, żeby widać było mnie z daleka. Potem niestety moje sukienki oprócz tej jednej nocy, leżały w szafie nieużywane. Nie miałam okazji żeby znowu je założyć. Dlatego tym razem jestem za klasycznymi kreacjami. Są praktyczne i wszędzie można je nosić. Warto stawiać na dodatki, by całość nie była nudna. A co powiecie na błyszczące buty i torebkę? :)






Sukienka: Xstrit Fashion / Naszyjnik: H&M


A może mała czarna? Warto rozejrzeć się na wyprzedażach, bo jest szansa, że dzień przed imprezą znajdziemy coś fajnego. :)


Sukienka: H&M

1 komentarz:

  1. Czerwona sukienka jest totalnie nieziemska i wyglądasz w niej bajecznie :*

    OdpowiedzUsuń