sobota, 24 grudnia 2016

outfit Christmas




W przerwie między pichceniem na święta, znalazłam odrobinę czasu, by przygotować pierwszą propozycje stylizacji świątecznej. Dla mnie na takie okazje zawsze się sprawdza klasyczna koszula ze spódnicą.
 Oczywiście wszystko zależy od formy i uroczystości waszej kolacji.
 W tym magicznym czasie oczywiście ubierzcie się tak, żeby to wam przede wszystkim było wygodnie. Pamiętajcie o tym żeby nie mieć ściśniętych brzuchów przez obcisłą koszule czy sukienkę. :) Jednak było by grzechem nie spróbować tych wszystkich pyszności ze stołu. 

P.S. Wszystkim życzę Wesołych Świąt !! :)











koszula: No name / spódnica: H&M / buty: Lasocki / torebka: Stradivarius

9 komentarzy:

  1. podoba mi się ten set! Trafiłaś w mój gust :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny look :) pozdrawiam serdecznie i życzę Wesołych Świąt ! Woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Totally loving your outfit!love this post:-)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i seksowne jest to zestawienie delikatnej koszuli z koronkowym motywem, kraciastej mini i czarnych skórzanych botków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje! Fajnie, że Wam się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń