piątek, 27 stycznia 2017

pompoms




Ostatnio bardzo doskwiera mi zimowa aura i zaczęłam tęsknić za wiosną. Mam już dość grubych kurtek i noszenia kilka warstw na sobie, żeby tylko było mi ciepło. Myślami jestem już na moim następnym wyjeździe, który odbędzie się już niedługo. Z racji tego, przygotowałam wiosenną stylizacje ze świeżymi kwiatami i bluzką hiszpanką ze sklepu DressLink.com
Czas zacząć odliczać dni. :)

Dajcie znać czy zdjęcia również Wam się kojarzą z wiosną. :)









bluzka: dresslink.com / spodnie: bershka

6 komentarzy:

  1. śliczna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Really nice :) Amazing total look
    I love so much this your looking :)
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Such lovely pictures, dear. You look stunning, as always:)
    Regards.
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również tęsknie bardzo za wiosną! Hmmm... choć już w sumie tęskniłam, jak się zima jeszcze dobrze nie zaczęła :)
    Te pomponiki dodają bluzce niesamowitego uroku :)

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    OdpowiedzUsuń