wtorek, 3 stycznia 2017

Seasonal Sale






Pojawiła się właśnie moja ulubiona pora roku- czyli wyprzedaże. Jest to okres, gdzie wszyscy faceci stoją przed sklepami w centrach handlowych i czekają na swoje wybranki, aż kupią to co potrzebują lub czego nigdy potem nie założą. Dlatego dla świętego spokoju na zakupy chodzę sama.
Nie ma nic bardziej relaksującego niż zakupy w samotności.  :)

Jeśli chodzi o moją stylizacje, to jak zwykle klasyka. Nie lubię czuć się przebrana i na szczęście w porę odnalazłam swój styl. Sweterek (39,99 zł ) jak i spodnie (49,99 zł)  kupiłam na przecenie w Reserved.
 





Sweterek i spodnie: Reserved / Buty: Deezee / Pasek: H&M / Torba: Stradivarius

7 komentarzy:

  1. Mnie ludzie na tych wyprzedażach tak irytują, że zamawiam tylko i wyłącznie przez internet :) świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz w tej stylizacji.
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty, do tego ten kobalt idealnie do ciebie pasuje ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń