wtorek, 21 lutego 2017

Bari




Hej! Dawno mnie tutaj nie było. Ostatnim czasem postanowiłam się totalnie zresetować od wszystkiego dookoła i w końcu odpocząć. Zresztą czekały mnie Walentynki we Włoszech. :)
Muszę przyznać, że teraz będzie bardzo ciężko im dorównać.


Bari- W internecie czytałam wiele opinie, że brudno, niebezpiecznie itd. Wolałam sama się o wszystkim przekonać i moja intuicja kolejny raz mnie nie zawiodła. Zakochałam się w południu Włoch tak bardzo, że mogłabym tam zamieszkać. Kto wie, gdzie mnie poniesie w przyszłości. :) Czym więcej podróżuje, tym ciężej się zdecydować. 


Raczej nie noszę tak krzykliwych kolorów na co dzień, przynajmniej nie w połączeniu ze sobą. Jestem fanką bardzo stonowanych kolorów typu: czerń, biel, szarość. Chociaż w tej stylizacji bardzo dobrze się odnajduję. Zawsze marzyłam o chabrowym płaszczu! Z paskiem fajnie podkreśla talie a bez wygląda jak typowo oversize.
To lubię. :)









Płaszcz, koszula:  Klausso / Spodnie: Mango / Buty: Eobuwie

6 komentarzy:

  1. Cudowna torebka i buty ;) świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem fanką żywych kolorów, ani sportowych butów na koturnach. O ile to pierwsze akceptuję tak z tym drugim ciężko mi się przekonać. Ta stylizacja jest świetna z wyjątkiem tych butów - wolałabym czarne botki albo białe converse. No ale cóż, każdy lubi co innego prawda? )

    OdpowiedzUsuń