poniedziałek, 6 marca 2017

convenience





Nie wiem jak to się stało, ale już jest po weekendzie. Na szczęście udało mi się zrobić zdjęcia na bloga. Skoro weekend i działka, to musiał być wygodny outfit. Przy takiej deszczowej i pochmurnej pogodzie, obowiązkowo u mnie sprawdza się ciepła bluza. Ta w szczególności przypadła mi do gustu przez drobne detale : suwak z boku, który z każdej chwili można rozpiąć i troczki z napisami. 
Całość jak zwykle lubię podkreślić ciekawym kolorem ust. 
Tym razem użyłam szminek:  Avon - deep orchid i Beautyuk matte lipstick cupcake.













Bluza: Sinsay / Spodnie: Reserved / Plecak: H&M / Okulary, Zegarek: Aldo / Czapka: Terranova 

8 komentarzy:

  1. bluza i okulary zdecydowanie najlepsze! całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za bluzami ale Twoja mi sie podoba, to chyba przez ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda rewelacyjnie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda wyśmienicie! Istne arcydzieło :-) Palce lizać. Pozdrawiam i bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Przejrzałam Chyba z 10 Postów na Twoim blogu. ŚWIETNY BLOG! Taki natłok informacji i namalowanych przez ZDJĘCIA Historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉


    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    http://adf.ly/1lQVTP Tu click :)

    OdpowiedzUsuń